دسته‌بندی نشده

خرید گوشی موبایل در بابل

خرید گوشی در بابل

یکی از دغدغه های ما می‌تواند خرید گوشی موبایل با قیمت مناسب و کیفیت عالی باشد. امروزه برند های متنوع و مدل های بسیاری در خرید گوشی موجود می‌باشند. بنابراین کار ما تا مقدار زیادی در انتخاب مدل و برند متناسب با بودجه مالی مورد نظرمان راحت شده است. اما در اولین قدم از خرید هر وسیله الکترونیکی و به طور مخصوص گوشی موبایل باید از فروشگاه مطمئن شویم. برای خرید گوشی موبایل در بابل، به صورت اقساطی، و یا حتی به صورت آنلاین می‌توانید با ما در موبایل پارسی همراه در ارتباط بوده و مشاوره بگیرید. همچنین تعمیرات گوشی های خود را بدون هیچ نگرانی و دردسری به دست کارشناسان متخصص ما در این زمینه بسپارید.

خرید گوشی موبایل در بابل
خرید گوشی موبایل در بابل

خرید اقساطی موبایل در بابل

امروزه با توجه به افزایش قیمت ها در لوازم دیجیتال و همچنین موبایل، فروش اقساطی گوشی بسیار پرطرفدار شده است. فروشگاه موبایل پارسی همراه نیز در شهر های بابل و بابلسر مشغول به فروش اقساطی می‌باشد. این کار به دو صورت آنلاین و حضوری با ارائه پیش پرداخت قابل انجام می‌‎باشد. دیگر نیازی نیست تا موبایل انتخابی خود را به دلیل قیمت بالاتر از سبد خرید حذف نمایید. و برای خرید گوشی موبایل مورد نظر خود هیچ نگرانی نداشته باشید.

آیفون قسطی بابل

برند اپل و گوشی آیفون طرفداران بسیاری در هر سن، جنسیت و سلیقه‌ای دارد. این موبایل آمریکایی بسیار زیبا، خوش ساخت و در عین حال کاربردی است. راحتی و سادگی در کار، امنیت بسیار بالا، دوربین حرفه‌ای، کیفیت بدنه بی نظیر و … از مزیت های بی نظیر این گوشی موبایل می‌باشند. و اما در کنار تمامی این مزایا گران بودن آیفون به طور مخصوص در ایران را می‌توان عیب اصلی این برند دانست. افزایش دلار تاثیر ویژه‌ای در بالا رفتن قیمت گوشی آیفون و برند اپل داشته است.

خرید گوشی آیفون قسطی
خرید گوشی آیفون قسطی در بابل

بنابراین خرید آیفون قسطی یکی از راه هایی بوده که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم. گوشی مورد علاقه خودتان را با پیش پرداخت و ارائه مدراک مورد نظر، در مطمئن ترین و ساده ترین راه ممکن داشته باشید. نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت و مبالغ بالا به یک باره به هیچ عنوان نمی‌باشد. اگر شرایط خرید به صورت حضوری نداشته‌اید، به صورت آنلاین با ما در پارسی همراه در ارتباط باشید.

نمایندگی موبایل سامسونگ در بابل

سامسونگ یکی از برندهای معتبر و باکیفیت در تولید بسیاری از لوازم الکترونیکی می‌باشد. گوشی های کره‌ای سامسونگ محبوبیت بسیار بالایی در سطح جهانی دارند. در ایران نیز این برند توانسته تا در سطح گسترده‌ای جایگاه خود را ثابت کرده و نمایندگی های معتبری نیز به ثبت برساند. در فروشگاه موبایل پارسی همراه تمامی مدل های باکیفیت و قیمت مناسب این برند به فروش می‌رسند. از ویژگی های مثبت سامسونگ تنوع بسیار در مدل های دستگاه می‌باشد. به همین علت با هر بودجه مالی یک گوشی با کیفیت و خوش ساخت در انتظار شما است.

خرید گوشی موبایل سامسونگ در بابل
خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ در بابل

گارانتی های تضمینی و طولانی مدت نیز از دیگر مزیت های موبایل سامسونگ می‌باشد. همچنین در صورت خرابی و نیاز به تعمیر گوشی خود می‌توانید به ما در بابلسر، مراجعه نمایید. تا در سریع ترین زمان و کم ترین قیمت ممکن تعمیرات موبایل سامسونگ شما انجام شود.

برند های معتبر در خرید گوشی

تا به این قسمت از مقاله در مورد برند های معتبر و پر طرفدار آیفون و سامسونگ گفته شده است. و اما برند های دیگری همچون شیائومی، نوکیا، هوآوی و آنر نیز طرفداران مخصوص به خود را دارند. در ادامه به بررسی ویژگی های این چند برند خواهیم پرداخت.

گوشی های موبایل برند شیائومی

گوشی های چینی شیائومی در چند سال اخیر بسیار پر فروش بوده اند. شیائومی مانند سامسونگ علاوه بر موبایل بسیاری از لوازم دیجیتال و جانبی را نیز تولید می‌کند. و به علت قیمت مناسب و کیفیت مورد قبولی که دارد بسیار محبوب شده است. کیفیت سخت افزاری در این گوشی ها بسیار قوی و کیفیت دوربین ها نیز مناسب است. و اما قیمت ها بارز ترین مزیت گوشی های موبایل برند شیائومی می‌باشند. همچنین تنوع مدل، رنگ و سایز در این برند برای تمامی سلیقه ها موجود است. خرید موبایل شیائومی با چند کلیک ساده به صورت آنلاین و همچنین حضوری در بابل امکان پذیر است.

برند پر سابقه نوکیا

برند نوکیا در دسته اولین برند های سازنده گوشی موبایل قرار می‌گیرد. گوشی های تک سیم کارت و ساده نوکیا از کیفیت بدنه بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند. همچنین برای سال های بسیاری فروش بسیاری داشته‌اند. امروزه با وجود تولید گسترده گوشی های هوشمند نیز بسیاری از افراد از گوشی های ساده و دکمه‌ای نوکیا استفاده می‌کنند. امروزه برند نوکیا علاوه بر گوشی های ساده به تولید اسمارت فون های با کیفیت و قیمت مناسب نیز مشغول می‌باشد.

خرید موبایل هوآوی در بابل

موبایل هوآوی به نسبت برند شیائومی و یا آنر قدیمی تر بوده و توانسته است تا جایگاه خود را ثبت نماید. این برند گوشی چینی بوده و مدل های متنوعی در رنج قیمت های متفاوتی به فروش می‌رساند. موبایل های پرچمدار این برند بسیار باکیفیت، زیبا، شیک و با دوربین های حرفه‌ای مناسب عکاسی تولید می‌شوند. برند آنر نیز زیر مجموعه کمپانی هوآوی بوده و در چند سال اخیر به بازار ایران راه پیدا کرده است. شعار اصلی برند آنر گوشی های باکیفیت و قیمت مناسب برای جوانان می‌باشد. با خرید از این برند یک موبایل جذاب با قیمت فوق العاده را به خود هدیه خواهید داد و قطعا برای چند سال کمک حال شما خواهد بود.

تعمیرات موبایل بابل

در مورد خرید موبایل در بابل به صورت حضوری و همچنین خرید آنلاین گوشی از موبایل پارسی همراه صحبت کرده‌ایم. بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌توانید با تضمینات ویژه، گارانتی و به صورت اقساطی موبایل مورد علاقه خود را از ما تهیه کنید. و اما اگر قصد تعمیرات گوشی موبایل خود را دارید نیز ما در خدمت شما خواهیم بود. ضربه دیدن گوشی، شکستن صفحه موبایل، خراب شدن سوکت شارژر، تمام شدن عمر باتری و … همگی از مواردی هستند که روند استفاده شما را مختل خواهند کرد. بنابراین بدون هیچ نگرانی با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن و در مناسب ترین قیمت تمام شده تعمیرات موبایل شما در بابل و بابلسر انجام گرفته شود.

تعمیرات موبایل در بابل
تعمیرات موبایل در بابل

فروشگاه پارسی همراه (موبایل فرهنگیان) در استان مازندران، شهرستان بابلسر، بلوار شریفی ۲۳، نبش چهارراه عابدی واقع شده است. و از خدمات این فروشگاه می توان به خرید حضوری اقساطی و آنلاین با ارسال رایگان اشاره نمود. می توانید برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید با ما در موبایل فرهنگیان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *