مقالات گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل در آمل

گوشی سامسونگ آمل

گوشی موبایل باید به روز، با امکانات لازم و قیمتی مناسب باشد. امروزه مدل های گوشی بسیار متنوع بوده و انتخاب برای تمامی افراد آسان‌تر شده است. شما می‌توانید با هر بودجه مالی مورد نظر خود و با توجه به نیاز هایی که از یک تلفن همراه دارید به آسانی خرید انجام دهید. برای خرید گوشی موبایل در آمل می‌توانید سوالات خود را از پارسی همراه پرسیده و به صورت رایگان نیز مشاوره داشته باشید. با توجه به نیاز های شما موبایل متناسب را پیشنهاد خواهیم داد.

مدل های معتبر و به روز دنیا با رنگ های جذاب در فروشگاه حضوری و سایت اینترنتی ما موجود می‌باشند. و همچنین برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان خرید به صورت قسطی و نقدی نیز قابل انجام خواهد بود. تمامی برندهای موبایل آیفون، سامسونگ، شیائومی، نوکیا، آنر و هوآوری را با بهترین قیمت و گارانتی از ما بخواهید.

خرید گوشی در آمل
خرید موبایل در آمل

فروش آیفون در آمل

برند اپل و محصولات آن از پرطرفدار ترین‌ها در بین نسل جوان می‌باشند. این برند آمریکایی و گران در بازار ایران، به تولید لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، گوشی موبایل و … می‌پردازد. سیستم عامل مخصوص به خود را با نام ios داشته و از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشد. جدیدترین مدل گوشی این برند محبوب آیفون 15 نام داشته و به تازگی وارد بازار شده است.

هر سال در شهریور اپل سری جدیدی از گوشی های خود را با رده های معمولی، پرو و پرو مکس معرفی می‌نماید. طرفداران پرو پا قرص این برند از کاربری راحت، دوربین باکیفیت و فوق العاده، سیستم امنیتی بی‌نظیر و زیبایی ظاهری آیفون تعریف خواهند کرد. همچنین سری جدیدی از تبلت ها، ساعت های هوشمند و ایرپاد نیز هر ساله معرفی شده و قابل خریداری می‌باشند. شما می‌توانید موبایل آیفون خود را با قیمت هایی استثنایی در آمل از پارسی همراه بخواهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت روز گوشی اپل به صفحه این برند در سایت ما سر بزنید.

نمایندگی گوشی سامسونگ در آمل

سامسونگ از برند های قدیمی و معروف جهانی در زمینه لوازم دیجیتال و تکنولوژی می‌باشد. اکثر ما حداقل از یک محصول برند سامسونگ استفاده کرده و متوجه کیفیت عالی آن می‌باشیم. این برند از اولین شرکت های تولید کننده گوشی موبایل در سطح جهانی می‌باشد. و امروزه نیز در بین برند های اصلی و محبوب تلفن همراه حرفی برای گفتن خواهد داشت. سری های نوت، سری A و سری از پرفروش ترین ها در گوشی های سامسونگ می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری و یا به صورت آنلاین در آمل از پارسی همراه گوشی موبایل مورد علاقه خود را به صورت قسطی نیز خریداری نمایید.

سامسونگ در قیمت های بسیار متنوع به تولیدات گوشی می‌پردازد. و به همین علت افراد با هر بودجه و توانایی مالی قابلیت خرید تلفن همراه مورد نیاز خود خواهند بود. همچنین ساعت های هوشمند و تبلت های این برند نیز بسیار باکیفیت بوده و طول عمر بالایی خواهند داشت. دوربین های سری پرچم‌دار سامسونگ در رقابتی نزدیک با گوشی های آیفون بوده و در بسیاری از موارد بهتر نیز عمل کرده‌اند. سیستم عامل اندروید موجب شده تا کار کردن بسیار راحت بوده و در رنگ ها و مدل های متنوعی نیز تولید می‌شوند.

گوشی سامسونگ آمل
نمایندگی گوشی سامسونگ در آمل

فروش اقساطی موبایل در آمل

خرید به صورت اقساطی یکی از گزینه های عالی برای تمامی افراد می‌باشد. خرید موبایل در آمل توسط پارسی همراه به شما این امکان را داده تا تمامی گوشی های مورد علاقه خود را به صورت اقساطی داشته باشید. با بالا رفتن قیمت دلار و گران شدن لوازم دیجیتال خرید به صورت نقدی به مانند قبل ساده نخواهد بود. همچنین خرید قسطی در سایر کشورهای پیشرفته جهان نیز برقرار می‌باشد. اگر کارمند بوده و یا ماهیانه حقوقی را دریافت می‌نمایید خرید گوشی به صورت قسطی مناسب شما خواهد بود. این فرصت عالی همراه با قیمتی بی‌نظیر را از دست نداده و تنها تلفن هوشمند مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

برای خرید موبایل در آمل با ما در پارسی همراه با شماره تماس 09119122573 ارتباط داشته و سوالات خود را بپرسید.

هوآوی و آنر دو برند معروف در گوشی موبایل

برند آنر زیر مجموعه از برند ثابت شده و قدیمی هوآوی می‌باشد. هوآوی به نسبت برند های شیائومی و آنر قدمت بیشتری داشته و در بازار ایران نیز به خوبی خود را نشان داده است. در دسته اولین سری از گوشی های قیمت مناسب و باکیفیت محسوب شده و طرفداران مخصوص به خود را نیز دارد. گوشی های قیمت مناسب و با کیفیت برای جوانان از شعار برند آنر می‌باشد. اگر فکر می‌کنید این دو برند در تولیدات گوشی های پرچم‌دار و خفن دستی ندارند سخت در اشتباه می‌باشید. اگر می‌خواهید تجربه یک خرید عالی و مقرون به صرفه بای موبایل در آمل داشته باشید برند هوآوی و آنر را فراموش نکرده و در لیست خود قرار دهید. در صورت نیاز به مشاوره نیز همکاران ما در پارسی همراه در خدمت شما خواهند بود.

نمایندگی شیائومی در آمل

شیائومی یک برند چینی بوده که در چند سال اخیر حسابی خود را دل همه جا کرده است. انواع و اقسام لوازم دیجیتال حتی جارو هوشمند را نیز می‌سازد. و با توجه به قیمت های بسیار مناسبی که داشته کارایی خود را نیز تا به امروز ثابت کرده است. ساعت های هوشمند و اسپیکر های توانای این برند بسیار پر فروش می‌باشند. و اما گوشی تلفن برند شیائومی انتخابی برای افرادی که می‌دانند از یک موبایل چه می‌خواهند. اگر به دنبال کیفیت در کنار قیمتی معقول هستید چه برندی بهتر از شیائومی برای شما؟ این برند به قیمت مناسب بودن معروف بوده و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین می‌باشد.

هر چند قبل از خرید نیاز به تحقیق بسیار بوده تا متناسب با خواسته های خود و طول عمری که از یک دستگاه می‌خواهید خرید انجام دهید. اما یکی از گزینه های پیشنهادی ما برای شما خرید موبایل شیائومی در آمل خواهد بود. زیرا مقرون به صرفه بوده و تمامی نیازهای شما از یک تلفن هوشمند را برطرف خواهد ساخت. تلفن همراه شیائومی به سخت جان بودن معروف بوده و ظاهرهای متنوع و بسیار زیبایی نیز دارند.

خرید گوشی موبایل شیائومی در انواع مدل های به روز و معروف دنیا با قیمتی مناسب. تنها با چند کلیک ساده!

خرید تلفن هوشمند
خرید تلفن هوشمند با قیمتی مناسب

تعمیرات موبایل

فروشگاه پارسی همراه (موبایل فرهنگیان) در استان مازندران، شهرستان بابلسر، بلوار شریفی ۲۳، نبش چهارراه عابدی واقع شده است. و از خدمات این فروشگاه می توان به خرید حضوری، اقساطی و آنلاین با ارسال رایگان اشاره نمود. همچنین تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و ساعت های هوشمند خود را به تیم قوی و کاربلد ما بسپارید. تعویض قطعات و صفحه موبایل شما در آمل و تمامی شهرهای استان مازندران قابل انجام می‌باشد. همچنین لوازم جانبی همچون کاور و قاب گوشی، گلس صفحه تمامی برندها و شارژر های اصل را برای خرید شما عزیزان تهیه کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *