به پارسی همراه  خوش آمدید! اگر می‌خواهید با بهترین قیمت و با پایین‌ترین نرخ بهره واقعی گوشی اقساطی در بابلسر بخرید، با ما همراه باشید. پارسی همراه مناسبترین فروشگاه برای فروش اقساطی موبایل با دسته چک به بازنشستگان تامین اجتماعی و فرهنگیان بابلسر نیز هست. پس حتما در ادامه با ما همراه باشید.

فروش اقساطی موبایل در بابلسر با پایین‌ترین نرخ بهره واقعی و بدون نیاز به ضامن!

پارسی همراه افتخار دارد تا در راستای وضعیت اقتصادی جامعه، پایینترین نرخ کارمزد واقعی فروش اقساطی موبایل را در بابلسر به مشتریان خود ارائه نماید. اگر قصد خرید گوشی اقساطی در بابلسر دارید، و یا از بازنشستگان محترم تامین اجتماعی در بابلسر و یا از فرهنگیان محترم هستید، به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید! پارسی همراه امیدوار است تا با طرح فروش اقساطی موبایل در بابلسر و فراهم آوردن شرایط استثنائی و ویژه، شما را از طریق با صرفه‌ترین روش به خواسته‌هایتان برساند.

با شرایط خرید اقساطی استثنائی و پایین‌ترین نرخ کارمزد واقعی، و با محاسبات شفاف، صاحب محصول مورد علاقه خود شوید!

در شرایط جدید فروش اقساطی موبایل در بابلسر، بدون نیاز به ضامن با پرداخت حداقل 10٪ مبلغ به صورت نقدی و مابقی به صورت اقساط 12 ماهه با شرایطی استثنائی، صاحب محصول مورد علاقه خود شوید.

نحوه محاسبه اقساط و مشاهده مبالغ چکها در فروش اقساطی موبایل در بابلسر

ما ادعا داریم که پایین‌ترین نرخ بهره فروش گوشی اقساطی در بابلسر را برای مشتریان خود ارائه می‌دهیم. به همین خاطر و به منظور شفاف‌سازی محاسبات مربوطه، بخش محاسبه‌گر اقساطی ویژه‌ای را در کنار قیمت تمام محصولات سایت قرار داده‌ایم. شما کاربر گرامی پس از مطالعه کامل این مطلب، لطفا به صفحه محصول مورد نظر خود مراجعه نمایید و پس از انتخاب رنگ دلخواهتان کلید پرداخت چکی را در کنار قیمت محصول بزنید. با این کار بخش محاسبه‌گر اقساطی برایتان به نمایش در می‌آید و شما به راحتی می‌توانید با انتخاب پیش‌پرداخت و تعداد ماههای مورد نظر، شرایط دقیق خرید گوشی اقساطی خود را مشاهده و تعیین نمایید.

خرید اقساطی گوشی همراه
خرید اقساطی گوشی همراه

همچنین اگر محصول مورد درخواست شما در سایت موجود نیست و قیمت ندارد، می‌توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر در صفحه ثبت نوبت اقساطی به همراه اطلاعات خود وارد نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم:

شرایط خرید گوشی اقساطی در بابلسر با پایین‌ترین نرخ بهره واقعی

  1. چک صیادی از بانکهای شهر بابلسر و حومه بدون سابقه برگشتی و معوقات بانکی
  2. حداقل پیش پرداخت :10٪ مبلغ کل
  3. حداکثر مدت اقساط : 12 ماه
  4. امکان اقساط بندی از هر دو یا سه ماه یک چک
  5. کاهش ۱٪ نرخ کارمزد برای پرداخت های 1 ماهه
  6. حداکثر مبلغ خرید چکی بدون ضامن: 20٫000٫000 تومان | با ضامن: 50٫000٫000 تومان (ضامن پشت چکها و قرارداد را امضاء می‌نماید.)

مدارک مورد نیاز

  1. حضور صاحب چک هنگام تحویل کالا جهت امضای قرارداد الزامی می‌باشد.
  2. کپی کارت ملی صاحب چک
  3. کپی کارت ملی ضامن (در صورت نیاز)

مراحل فروش اقساطی موبایل در بابلسر

با شماره‌های واحد فروش پارسی همراه (در پایین صفحه) تماس گرفته و محصول درخواستی برای خرید اقساطی خود را اعلام نمایید؛ و سپس با هماهنگی قبلی و با در دست داشتن تمامی مدارک مورد نیاز، به فروشگاه پارسی همراه واقع در بابلسر نبش بلوار شریفی 23, (چهارراه عابدی) مراجعه نمائید.

سایر نکات مهم در خرید گوشی اقساطی بابلسر

  • نکته ۱: هنگام مراجعه حضوری جهت تحویل کالا، حتما مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشید. در غیر این صورت از تحویل کالا معذور خواهیم بود.